FKF Nonprofit Zrt. - Pályázati felhívás - Feleslegessé vált gépjárművek értékesítése

FKF Nonprofit Zrt. - Pályázati felhívás - Feleslegessé vált gépjárművek értékesítése

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt-nél feleslegessé vált 32 db jármű vásárlására.

Az értékesítési eljárás célja: a feleslegessé vált 32 db gépjármű értékesítése.

Járművek típusai:

Mellékletben részletezve.

Járművek állapota: Változó (üzemképtelentől az adott gépjármű korának megfelelő állapotig).

Gépjárművek megtekintése:

                Cím:       X. kerület Fehér köz 2.     

Megtekintés időpontjai:     2017.10.19. 10:00 – 14:00

                                               2017.10.26. 10:00 – 14:00                       

                Előzetes bejelentkezés szükséges: fenyveszs@fkf.hu

Csak olyan Társaság pályázatát tudja elfogadni Részvénytársaságunk, akinek képviselője személyesen, az adott időpontok valamelyikén megtekintette a gépjárműveket.

Az ajánlatadás elektronikus aukciós rendszeren keresztül fog történni, melyen való részvétéhez az alábbi adatok megadás és feltételek elfogadása szükséges.

- Ajánlattevő:

- neve és címe,

- elérhetősége (levelezési cím, telefon/fax, e-mail cím),

- cégjegyzékszáma,

- adószáma,

- bankszámlaszáma,

 - Szállító megnevezés:

            - engedély másolata,

- engedélyszáma,

- engedély érvényessége.

- Nyilatkozat a fizetési és a szállítási feltételek elfogadásáról,

- NAV „nullás” igazolás.

 

Az elektronikus aukció során az ajánlattevőnek a pályázati felhívásban feltüntetett gépjárművekre vonatkozóan, egy nettó árat (Ft) kell feltüntetnie az összes (32 db) gépjárműre.

 

Szerződési és fizetési feltételek:

A nyertes ajánlattevővel az eredmény közlésétől számított 15 munkanapon belül kerül megkötésre a szerződés, amennyiben a nyertes ajánlattevő hibájából kifolyólag ezen időn belül a szerződés nem kerül megkötésre, úgy a második legjobb ajánlattevővel van lehetőség a szerződés megkötésére.

A vételár megfizetése a szerződés megkötésétől számított 3 munkanapon belül kell megtenni.

Az ajánlattételi felhívásban említett járművek elsődleges elszállítási feltétele, hogy a nyertes ajánlat során leszerződött Partner (Vevő) részéről a szerződésben rögzített ár 100 %-a a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. folyószámlájára megérkezzen az átadás napjáig.

Szállítási feltételek:

A gépjárművekre adás-vételi szerződés kerül megkötésre.

A nyertes ajánlattevőnek saját eszközzel, saját költségére kell gondoskodnia az elszállításról.

Legkésőbb a szállítás napját megelőző nap 12:00 -ig meg kell adnia a szállítással összefüggésben az alábbi adatokat:

- Cégnév

- Rendszám(ok)

- Gépjármű vezető(k) neve, személyigazolvány száma.

Az FKF Nonprofit Zrt. fenntartja a jogot, hogy bármilyen megnevezett indok nélkül vissza léphet a szerződéskötéstől.

Az elkészített ajánlati anyagot zárt borítékban

„Értékesítési Főosztálynak felbontás nélkül továbbítani!”

 

felirattal postai úton, vagy személyesen kell megküldeni Társaságunkhoz az alábbiak szerint:

Ajánlati anyag címe:

„Pályázati dokumentáció 32 db gépjármű vásárlására”

Beadási cím:

Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. Értékesítési Főosztály

1068 Budapest, Rippl - Rónai u. 34-36.

Az ajánlat benyújtásának határideje: 2017. október 31. 12 óra.

A határidő után érkező, vagy a kiírásban szereplő egyéb követelményeket ki nem elégítő, továbbá Társaságunk felé fennálló tartozás esetén, a pályázatot nem áll módunkban befogadni!

Amennyiben az adott pályázatát Társaságunk által elfogadásra kerül, úgy közvetlenül e-mail levélben kerülnek meghívásra az elektronikus aukciós rendszerben történő licitálásra.

Amennyiben bárminemű kérdés, vetődik fel, az alábbi elérhetőségen tudják azt feltenni 2017.október 27. 12:00 óráig!

Fenyves Zsolt értékesítési csoportvezető tel: 459-67-98, e-mail: fenyveszs@fkf.hu

Melléklet.pdf