FKF Nonprofit Zrt. - Pályázati felhívás - Feleslegessé vált gépjárművek értékesítése
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt-nél feleslegessé vált 32 db jármű vásárlására.
Az értékesítési eljárás célja: a feleslegessé vált 32 db gépjármű értékesítése.
Járművek típusai:
Mellékletben részletezve.
Járművek állapota: Változó (üzemképtelentől az adott gépjármű korának megfelelő állapotig).
Gépjárművek megtekintése:
Cím: X. kerület Fehér köz 2.
Megtekintés időpontjai: 2017.10.19. 10:00 – 14:00
2017.10.26. 10:00 – 14:00
Előzetes bejelentkezés szükséges: fenyveszs@fkf.hu
Csak olyan Társaság pályázatát tudja elfogadni Részvénytársaságunk, akinek képviselője személyesen, az adott időpontok valamelyikén megtekintette a gépjárműveket.
Az ajánlatadás elektronikus aukciós rendszeren keresztül fog történni, melyen való részvétéhez az alábbi adatok megadás és feltételek elfogadása szükséges.
- Ajánlattevő:
- neve és címe,
- elérhetősége (levelezési cím, telefon/fax, e-mail cím),
- cégjegyzékszáma,
- adószáma,
- bankszámlaszáma,
- Szállító megnevezés:
- engedély másolata,
- engedélyszáma,
- engedély érvényessége.
- Nyilatkozat a fizetési és a szállítási feltételek elfogadásáról,
- NAV „nullás” igazolás.
Az elektronikus aukció során az ajánlattevőnek a pályázati felhívásban feltüntetett gépjárművekre vonatkozóan, egy nettó árat (Ft) kell feltüntetnie az összes (32 db) gépjárműre.
Szerződési és fizetési feltételek:
A nyertes ajánlattevővel az eredmény közlésétől számított 15 munkanapon belül kerül megkötésre a szerződés, amennyiben a nyertes ajánlattevő hibájából kifolyólag ezen időn belül a szerződés nem kerül megkötésre, úgy a második legjobb ajánlattevővel van lehetőség a szerződés megkötésére.
A vételár megfizetése a szerződés megkötésétől számított 3 munkanapon belül kell megtenni.
Az ajánlattételi felhívásban említett járművek elsődleges elszállítási feltétele, hogy a nyertes ajánlat során leszerződött Partner (Vevő) részéről a szerződésben rögzített ár 100 %-a a Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. folyószámlájára megérkezzen az átadás napjáig.
Szállítási feltételek:
A gépjárművekre adás-vételi szerződés kerül megkötésre.
A nyertes ajánlattevőnek saját eszközzel, saját költségére kell gondoskodnia az elszállításról.
Legkésőbb a szállítás napját megelőző nap 12:00 -ig meg kell adnia a szállítással összefüggésben az alábbi adatokat:
- Cégnév
- Rendszám(ok)
- Gépjármű vezető(k) neve, személyigazolvány száma.
Az FKF Nonprofit Zrt. fenntartja a jogot, hogy bármilyen megnevezett indok nélkül vissza léphet a szerződéskötéstől.
Az elkészített ajánlati anyagot zárt borítékban
„Értékesítési Főosztálynak felbontás nélkül továbbítani!”
felirattal postai úton, vagy személyesen kell megküldeni Társaságunkhoz az alábbiak szerint:
Ajánlati anyag címe:
„Pályázati dokumentáció 32 db gépjármű vásárlására”
Beadási cím:
Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. Értékesítési Főosztály
1068 Budapest, Rippl - Rónai u. 34-36.
Az ajánlat benyújtásának határideje: 2017. október 31. 12 óra.
A határidő után érkező, vagy a kiírásban szereplő egyéb követelményeket ki nem elégítő, továbbá Társaságunk felé fennálló tartozás esetén, a pályázatot nem áll módunkban befogadni!
Amennyiben az adott pályázatát Társaságunk által elfogadásra kerül, úgy közvetlenül e-mail levélben kerülnek meghívásra az elektronikus aukciós rendszerben történő licitálásra.
Amennyiben bárminemű kérdés, vetődik fel, az alábbi elérhetőségen tudják azt feltenni 2017.október 27. 12:00 óráig!
Fenyves Zsolt értékesítési csoportvezető tel: 459-67-98, e-mail: fenyveszs@fkf.hu